Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Στο Ηράκλειο ήταν το τελευταίο παιχνίδι της ΑΡΧΗΓΟΥ μας Νίκης Μανωλάκου στη σπουδαία καριέρα που είχε ως αθλήτρια. Η ανακοίνωση της αποχώρησης της ανήκει στην ίδια. Ο λόγος μόνο σε εκείνη. Τα δάκρυα για όλους και όλες που ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ αυτής της ομάδας..Ο λόγος στη Νίκη μας και μετά θα πούμε και εμείς ότι έχουμε στο μυαλό και την καρδιά μας.Πρώτα μιλάει η ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ.

«Μετά από 22 χρόνια ως αθλήτρια του βόλλευ ήρθε η και η δική μου σειρά να αποχαιρετίσω την ενεργό δράση…Μου δίνεται η ευκαιρία μέσα από το blog της ομάδας μου, του Πορφύρα, να πω δυο λόγια και να ευχαριστήσω μερικούς ανθρώπους που για μένα είναι πολύ σημαντικοί…

Πριν από τρία χρόνια και ύστερα από 2 χρόνια αποχής λόγω εγκυμοσύνης και προσωπικών προβλημάτων, πήρα την απόφαση να ξαναπαίξω βόλλευ στην ομάδα της γειτονιάς μου στον Πειραιά,  τον Πορφύρα. Ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα με όλη τη σημασία της λέξης!!!! Οι άνθρωποι της ομάδας με αγκάλιασαν από τη πρώτη στιγμή και μου συμπεριφέρθηκαν σαν να ήμουνα πολλά χρόνια παίκτρια του Πορφύρα. Με βοήθησαν πάρα πολύ να ξαναβρώ τις ισορροπίες μου και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα, γιατί μόνο έτσι θα μπορούσα να αποδώσω και ως αθλήτρια. Μου έβγαλαν τον καλύτερό μου εαυτό…!!! Πέρασα τρία καταπληκτικά χρόνια στην ομάδα του Πορφύρα! Με πάρα πολύ καλές στιγμές και μέσα στο γήπεδο και εκτός γηπέδου…Πανηγυρίσαμε μία άνοδο από το τοπικό Πρωτάθλημα στην Α2, που ήταν το καλύτερο που μπορούσε να συμβεί με την επιστροφή μου στα γήπεδα…Πολύ έντονα συναισθήματα από συμπαίκτριες και τους ανθρώπους της διοίκησης…Οι κόποι τόσων χρόνων έγιναν πραγματικότητα και ήμουνα πολύ συγκινημένη που συμμετείχα και εγώ σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία για την ομάδα του Πορφύρα!!! Και μετά Α2… Δύο χρονιές επιτυχημένες για πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα σε Εθνική Κατηγορία. Πολύ ωραίο βόλλευ και μεγάλη προσπάθεια από όλα τα κορίτσια της ομάδας για να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και τα καταφέραμε…Καθιερωθήκαμε στην Α2 με μεγάλη επιτυχία γιατί και τις δύο χρονιές πρωταγωνιστήσαμε.  Είχαμε και τις κακές μας στιγμές, όπως συμβαίνει άλλωστε και στις καλύτερες οικογένειες… Αλλά οι καλές στιγμές ήταν πολύ περισσότερες και αυτές είναι που μένουν στο τέλος…Όλα τα πράγματα θέλουν τον χρόνο τους για να μην είναι πυροτέχνημα…!!!  Πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια και για να λειτουργήσει σωστά μία ομάδα υπάρχουν κάποιοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ με όλα τα γράμματα ΚΕΦΑΛΑΙΑ που τρέχουν όλη μέρα κάθε μέρα για να μη μας λείψει τίποτα!!! Θέλω να ευχαριστήσω έναν έναν ονομαστικά….

 

ΚΟΣ ΝΙΚΟΣ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ: Κύριε Νίκο ήρθε η ώρα να γράψω κάτι εγώ για εσάς και όχι εσείς για μένα…Το ευχαριστώ είναι λίγο…Είσαστε ο άνθρωπος που πίστευε σε μενα πολλά χρόνια πριν έρθω στον Πορφύρα και που με πιστέψατε και με στηρίξατε ακόμα περισσότερο όταν ήρθα στον Πορφύρα… Κύριος με Κ κεφαλαίο και προσωπικά σας θεωρώ πολύ δικό μου άνθρωπο…Με κάνατε να νιώσω τον Πορφύρα σπίτι μου και ότι έχω έναν δεύτερο πατέρα…Μεγάλη κουβέντα αλλά το εννοώ…Εξάλλου έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις και με έχετε συμβουλέψει και βοηθήσει πάρα πολλές φορές!!!Πίσω από το επιβλητικό παρουσιαστικό σας κρύβεται ένας υπέροχος άνθρωπος με πολλές ευαισθησίες και όποιος τολμήσει να πειράξει τα κορίτσια του ή την ομάδα του γίνεται εχθρός. Δεν αφήνετε να μας αγγίξει κανείς. Ήσασταν πάντα εκεί όποτε σας χρειαζόμασταν είτε αυτό αφορούσε την ομάδα είτε προσωπικό θέμα. Μακάρι να ήταν σαν και εσάς και άλλοι παράγοντες στο γυναικείο βόλλευ και να παραδειγματίζονταν από το ήθος και την ειλικρίνειά σας. Μεγάλο μπράβο για το πώς διαχειρίζεστε την ομάδα και τις αθλήτριές του Πορφύρα, γιατί έχετε θυσιάσει πάρα πολλά πράγματα και από τη προσωπική σας ζωή για να μη μας λείψει τίποτα…! Το ευχαριστώ όπως είπα και στην αρχή είναι λίγο…Αν και οφείλω να το εκφράσω…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΑ…ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΟΡΦΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ…!!!!

 

ΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΕΛΕΚΟΣ: Κύριε Μανώλη μου και μόνο που ξεκινάω να γράψω κάτι για εσάς τα μάτια μου γεμίζουν…Είσαστε ο καλύτερος ΆΝΘΡΩΠΟΣ που έχω γνωρίσει στη ζωή μου...Χωρίς εσάς δεν ξέρω αν ο Πορφύρας θα υπήρχε ή θα ήταν το ίδιο…Έχετε τρέξει πάρα πολύ και τρέχετε καθημερινά…Το έργο που έχετε κάνει για την ομάδα ΜΕΓΑΛΟ αλλά πολύ διακριτικό. Πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος, πολύ ευγενικός, πάντα χαμογελαστός, πάντα δίπλα μας να μας βοηθήσετε με όποιον τρόπο εσείς μπορείτε…Ακόμα και όταν μας μαλώνετε το κάνετε με έναν πολύ ωραίο τρόπο που στο τέλος μας κάνετε και γελάμε…Επίσης μας έχετε στηρίξει και πάρα πολλές φορές!!!!

Δε θα ξεχάσω πόσες φορές σας έχω ζητήσει να με ξεματιάσετε ή πόσες φορές πήγατε να μου πάρετε κέικ ή πατατάκια γιατί πεινούσα ή ζαλιζόμουν…Και όχι μόνο για μένα για όλες μας…Το κάνατε με τόση χαρά που το σκέφτομαι και συγκινούμαι πραγματικά…Έχετε ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ που τους χωράει όλους!!! Σας έχω μεγάλη αδυναμία και όποιος σας στενοχωρήσει θα με βρει απέναντί του…ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥ (έτσι σας έλεγα πάντα) ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΤΕ!!!!

 

ΚΑ ΤΑΣΟΥΛΑ ΛΙΑΡΟΥ: Μαμά Τασούλα….Έτσι την φωνάζουμε όλα τα κορίτσια στην ομάδα…Μια ΚΥΡΙΑ με Κ Κεφαλαίο, με πολύ διακριτική παρουσία και πάντα κοντά μας με έναν μοναδικό τρόπο όπως μόνο οι μαμάδες κάνουν. Δίνουν απλόχερα την αγάπη τους και προσφέρουν πράγματα χωρίς να περιμένουν να τα πάρουν πίσω…Το κάνει με όλη της την ψυχή και για αυτό έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου…Ανεκτίμητη η βοήθειά της και η παρουσία της στην ομάδα του Πορφύρα.  Δε μας έλειπε ποτέ τίποτα στα ταξίδια μας ή στις προπονήσεις, πάντα φρόντιζε η μαμά Τασούλα να έχουμε τα πάντα, από φαρμακείο μέχρι τσίχλες για να μη πω τα υπόλοιπα…Ποτέ δεν ξεχνάει καμία στη γιορτή της ή στα γενέθλιά της, πάντα έχει κάτι μαζί της.  ΜΑΜΑ ΤΑΣΟΥΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ…..ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ…ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ…ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ…ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ…ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΤΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ…ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!

 

ΚΟΣ ΝΑΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Κύριε Νάσο ήσασταν ο άνθρωπος που συναντήθηκα και μίλησα μαζί του για τη μεταγραφή μου στον Πορφύρα… Συμφωνήσαμε αμέσως…Πολύ ευγενική φυσιογνωμία, ένας άνθρωπος που σου μεταδίδει μόνο χαρά, ευγένεια και αξιοπρέπεια…Σας συμπάθησα από τη πρώτη στιγμή που σας γνώρισα και συνεργάστηκα πάρα πολύ καλά μαζί σας!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ! ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΡΟΠΟ!!!

 

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ο προπονητής μας…Ένας νέος άνθρωπος, με πολύ όρεξη και διάθεση για δουλειά, πάρα πολύ καλός άνθρωπος, με πολύ αγάπη για αυτό που κάνει και με τεράστια υπομονή….Coach σου βγάζω το καπέλο για φέτος…Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας, αλλά εσύ στάθηκες πάρα πολύ καλά και βρήκες τρόπο να λειτουργήσει η ομάδα όπως έπρεπε!!! Το έργο σου πολύ δύσκολο αλλά μόνο συγχαρητήρια έχω να σου πω και ένα μεγάλο μπράβο…Να συνεχίσεις την καλή δουλειά…ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!

 

ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΔΙΝΑΝ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΜΨΥΧΩΝΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ…ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΕΔΩ…ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!

 

Άφησα για το τέλος τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ, ΤΙΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΜΟΥ: Στέλλα Μουστάκη, Τζό Δήμα, Άρτεμις Γκούρα, Νόβη Γκούρα, Μίνα Τσαπούρη, Βιβή Μπαλή, Πενούλα Καράκου, Μαρία Δελαγραμμάτικα, Στέβη Χαλβατζή, Φρόσω Χατζηπέτρου και όλες τις μικρούλες μας που σε κάθε αγώνα πλαισίωναν την ομάδα μας…Μαριάννα, Εβελίνα, Ανδρονίκη, αλλά και στα κορίτσια που δεν είναι πλέον στην ομάδα αλλά συνεργάστηκα μαζί τους αυτά τα τρία χρόνια (Δήμητρα Γρηγορίου, Άννα Μαρία Θεοχάρη, Μαρία Πατσαρτζίδου)…Πώς να ξεκινήσω και τι να γράψω…Πέρασα πάρα πολύ ωραίες στιγμές με όλες σας…Μοναδικές… Με αγκαλιάσατε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην ομάδα και δεν ένιωσα ούτε λεπτό ότι είμαι καινούρια στον Πορφύρα...Με κάνατε να ξαναβρώ τον παλιό καλό μου εαυτό και να γίνομαι καλύτερη μέρα με τη μέρα σε όλους τους τομείς…Ξέρω ότι σας έκανα και εγώ λίγο δύσκολη την καθημερινότητά σας γιατί απαιτούσα πράγματα από εσάς και μπορεί να γκρίνιαζα ή να φώναζα αλλά ΔΕ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! Είχαμε και τις κακές μας στιγμές αλλά τις ξεπερνούσαμε πάντα, ενδοοικογενειακά, όπως ακριβώς πρέπει να γίνεται…! Έχω περάσει υπέροχα με όλες σας και με τη κάθε μία ξεχωριστά και αυτό είναι που κρατάω εγώ προσωπικά…Θα μου λείψετε πάρα πολύ…Ακόμα και οι γκρίνιες σας θα μου λείψουν…Απίστευτο και όμως αληθινό! Από όλες σας πήρα κάτι όπως ελπίζω να πήρατε και εσείς κάτι από εμένα… ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ…ΤΟ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ…ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ ΔΕ ΘΑ ΗΜΟΥΝΑ Η ΙΔΙΑ…ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ…ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ…ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΤΕ ΠΑΑΑΡΑΑΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥΟΥΟΟΥΥ!!!!

 

Θα μπορούσα να γράφω ατέλειωτες ώρες…Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που είμαι τόσο φορτισμένη συναισθηματικά…Μπορεί να ξεκίνησα και να καθιερώθηκα σαν αθλήτρια στον Ολυμπιακό και είμαι Ολυμπιακός από μικρό παιδί….Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΡΦΥΡΑΣ!!!

 

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - Α.Ο.Φ Πορφύρα, σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους με όλη τη δύναμη της ψυχής μου!!!!

 

Με εκτίμηση,

Νίκη Μανωλάκου»